Ett intressant uttalande av Ett Högre Höns inom Porsche lyder ungefär som följande: "Men va f-n, vi kom ju undan med att bara erbjuda automat till Turbon så... Vem kommer sakna den där mockaknopp-försedda metallpinnen mellan sätena egentligen?!". Dagens sanning. Föregångaren missunnades (?) den senaste PDK-tekniken till förmån för kugghjul lydandes förarens dirigentpinne och ingen kände väl att GT3 var en hälften så bra bil utan två kopplingar. Men, världen väntar på vilken väg Porsche väljer denna gång...
Bilar, fordon och människorna där bakom. Kan också innehålla spår av andra precisionsproducerade ting.
onsdag 23 maj 2012
991 GT3 siktad i `Ringens periferi
Äntligen säger vi. Ofta talad om som den definitiva, destillerade förarfokuserade-911an kommer det bli intressant att ta del av medias upplevelser när de väl inbjudes att vrida på ratten i denna så grundligt omkonstruerade generation NeunElf. Till exempel: hjulbasen är en hel decimeter längre än sin äldre brorsa 997, motorn är en alltigenom nykläckt konstruktion och den lilla frågan om hur kraften kommer pyttsas från pannkakssexan mot de drivande hjulen är under het debatt på forum och i Weissachs möetsrum.
Ett intressant uttalande av Ett Högre Höns inom Porsche lyder ungefär som följande: "Men va f-n, vi kom ju undan med att bara erbjuda automat till Turbon så... Vem kommer sakna den där mockaknopp-försedda metallpinnen mellan sätena egentligen?!". Dagens sanning. Föregångaren missunnades (?) den senaste PDK-tekniken till förmån för kugghjul lydandes förarens dirigentpinne och ingen kände väl att GT3 var en hälften så bra bil utan två kopplingar. Men, världen väntar på vilken väg Porsche väljer denna gång...
Ett intressant uttalande av Ett Högre Höns inom Porsche lyder ungefär som följande: "Men va f-n, vi kom ju undan med att bara erbjuda automat till Turbon så... Vem kommer sakna den där mockaknopp-försedda metallpinnen mellan sätena egentligen?!". Dagens sanning. Föregångaren missunnades (?) den senaste PDK-tekniken till förmån för kugghjul lydandes förarens dirigentpinne och ingen kände väl att GT3 var en hälften så bra bil utan två kopplingar. Men, världen väntar på vilken väg Porsche väljer denna gång...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar