AMG låter oss få en titt in i den närmaste framtidens line-up plus åtta andra modeller på väg till ett LLL-möte (vilken bokstav kommer innan L...?)... Dessutom kommer utvecklingen av nästa generation MB-tolva läggas på den egna trimfirman.
Audis R8 genomgår de sista testerna innan faceliften finns i ditt showroom... En välkommen debut för DSG-lådan för modell R8 görs också i och med denna uppfriskning av Audis mittmotor-sportis...
Automobilianas nisch-favorit Lexus LFA snart slutsåld...?
Aston och kompisen Jaguar båda fångade på väg mot apex runt den där världsberömda tyska knixeliknax-banan i Eifelbergen, Nürburgring....
Jaguar XKR-S in-siktas mot kurvans tangeringspunkt...
Och för de fyra-fem som fortfarande inte känner till BMWs downsizing-plan för sin kommande ikon M3, gör rätt i att klicka sig vidare...
Mercedes kraftstinna falang AMG går nedan lös på kommande S-Klass, intressant att detaljstudera den relativt svagt kamouflerade testbilen för visuella ledtrådar...
Porsche gör det som de gör bäst; tjänar pengar, förlåt, deriverar sin evergreen 911. Trots att modell 991 är nynyny, så hindrar det inte Weissach från att erbjuda ett Powerkit som höjer effekten från 400 sega till 430 arabiska fullblod. Återigen, mer siffror än vad Porsches 996 Turbo mäktade med för ett drygt decennium sedan. Utveckling vänner...
BMW kommer slutligen, från nästa generation M5, inte längre erbjuda kunder i USA ett manuellt alternativ till den utmärkta DSG-lådan som nu bor mellan den turboladdade V8an och de drivande bakhjulen. Orsak? För stor teknisk huvudvärk kontra för liten take-up.
Ingen Porsche 551 Spyder trots allt...? Georg Kacher, har dina källor dragit dig vid näsan...?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar